Hanne Røisings blogg

oktober 21, 2006

Høring om Læringsteknologi i høgere utdanning

Filed under: IKT og læring — by hanner @ 11:01 am

Norgesuniverstet har bedt div. institusjoner om hørsingsuttalelser eller drøftingsinnspill innen 25. november på rapporten Læringsteknologi i høgere utdanning – en statusbeskrivelse. Rapporten ligger her http://norgesuniversitetet.no/filearchive/laringsteknologi.pdf.

Jeg har ikke lest rapporten enda, men her berøres en rekke punkter som opptar meg. Regner med at det vil bli aktivitet på gruppebloggen til Norgesuniversitet: http://norgesuniversitetet.wordpress.com/

4 kommentarer »

  1. Et interessant i rapporten er at det kommer kritikk mot de kommersielle plattformene til tross for at de har mye funksjonalitet. Hovedproblemet er at man blir fastlåst i en arktitektur og at man har få muligheter for egentilpasning.

    Kommentar av Rolf — oktober 24, 2006 @ 8:23 am |Svar

  2. Sant nok. Jeg har i dag (24.10) skrevet ned noen tanker jeg umiddelbart fikk etter å ha lest rapporten. Takk for kommentar.

    Kommentar av hanner — oktober 24, 2006 @ 9:10 am |Svar

  3. KJempedårlig side hanne!!!!!! MØKK!!

    Kommentar av Henrik — oktober 25, 2006 @ 6:16 pm |Svar

  4. Din luring; jeg vet nok hvem du er,- og jeg forstår at du du synes dette ser kjedelig ut sammenlignet med de bloggene du skriver…. 14-åringer synes tekstblokker er lite forlokkende?

    Kommentar av hanner — oktober 25, 2006 @ 6:29 pm |Svar


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.